Eläkeliiton jäseneduista parhaat vinkit elämäsi seikkailuun!

Hei juuri eläkkeelle jäänyt, liity jäseneksemme!

Liity tästä

Eläkeliiton jäsenenä saat oikeasti rahanarvoisia etuja omien seikkailujesi toteuttamiseen.

Eläkeliiton jäsenyys maksaa keskimäärin vain 15 euroa* vuodessa

*(Varmista oman paikallisyhdistyksesi jäsenmaksu näin: Klikkaa "Liity tästä" ja etsi liittymislomakkeen kohta "Jäsentiedot". Klikkaa alasvetovalikkoa "Jäsenyhdistys" ja valitse oma yhdistyksesi.)

Tässä erään pariskunnan tarina siitä, kuinka saat Eläkeliiton jäsenyydestä useita hyötyjä yhdellä kertaa:

Juuri eläkkeelle jäänyt Martti toteutti vaimonsa Seijan kanssa pariskunnan yhteisen haaveen rentouttavasta kylpylälomailusta. Kohteeksi valikoitui puhdasvetisen Lehmijärven rannalla sijaitseva Lehmirannan lomakeskus Salossa.

Kotona seinäkellon tikitystä liikaa kuunnelleen Martin mielessä oli kuplinut jo pidemmän aikaa unelma kaupungin pölyjen karistamisesta.

Ja olihan Seija-vaimokin jo muutaman kerran huomauttanut, että voitaisiin tehdä välillä muutakin kuin katsoa televisiota. Eläkkeellä nyt kun muutenkin oli aikaa ja mahdollisuuksia tehdä itselle mieluisa ja uusia asioita.

Autostaan jo aiemmin luopunut pariskunta kävi vuokraamassa kulkupelin Hertziltä - hyvän jäsenedun kun sai. Tien päällä Martin ajonäkö oli terävä juuri Synsamilta uusittujen silmälasien ansiosta - jäsenetupa tietenkin! Samaan syssyyn Seijakin uusi aurinkolasinsa, joiden suojasta tämä luki EL-Sanomista: " Eläkeliitto järjestää lippuja jäsenilleen Stingin konserttiin Nokia Areenalle!" "Tänne täytyy päästä", pariskunta huudahti yhteen ääneen.

Valoisaan hotellihuoneeseen kirjauduttuaan ja matkalaukut pikaisesti purettuaan pariskunta katseli ikkunasta avautuvaa järvimaisemaa ja huokaisi yhteen ääneen: “- Nyt nautitaan...”

Martin ja Seijan tuleva viikko tulisi koostumaan kylpylässä virkistäytymisestä, hyvästä ruuasta, rentoutumisesta sekä kirsikkana kakun päällä - kantriteemaisen musiikkiviikonlopun cowboy-tunnelmasta rivitansseineen. Tämä se on sitä elämää!

Liity tästä

Kaikkien touko–elokuussa 2023 liittyneiden uusien jäsenten kesken arvotaan

kahden hengen 2 vrk lahjakortti Eläkeliiton Lehmirannan lomakeskukseen! (arvo 336 e)

Lehmiranta lahjakortti